تولد دو تا از دوستای خوب وبلاگ
نوشته شده توسط : مامان نازنین

سلام

 

درسا جونم و حسنا جونم تولدتون مبارک.ایشالله برین دانشگاه و بعدش جشن عروسیتون تبریک بگم. تولد همه دوستای فروردینی مبارک.

مامانم میخواست روز سه شنبه وبلاگمو اپ کنه اما فرداش امتحان داشت و حسابی مشغول درس خوندن بود اونم سه تا امتحان همزمان ریاضی زبان نروژی و انگلیسی وقتی من خونه باشم مامان و بابا نمیتونن بیان اینترنت انقد شیرین زبونی میکنم که بابا میگه حیف دخترم نیست برم سراغ کامپیوترdance3.gifاما اگه امتحان داشته باشن دختر خوبی میشم چون دیگه شیرین زبونیهامم فایده نداره و مشغول درس خوندن میشن یه خبر مهم اصول دینم یاد گرفتم مامانم میپرسه اصول دین چندتاس منم دستامو نشون میدم میگم پنش تا پنش تا افل توحید.مامان میگه دوم منم میگم علد.Yahبقیشو هنوز یاد نگرفتم  هر وقت دستامو میشورم رو پاهام میکشم و به بابا میگم فاططا وضو گفت (گ با کسره) .وقتی مامان و بابا نماز میخونن منم جانمازمو پهن میکنم و نماز میخونم

اینجا دارم دعا میکنم

اینجا ذکر میگم الله ابر( با فتحه)

اینم یه خواب معصومانه تو کالسکه که ژست دستام برا نروژیها خیلی جالب بود و تا منو میدیدن کلی ذوق میکردن چون اونا وقتی میخوان دعا کنن دستاشونو این شکلی میگیرن

 

پی نوشت: دو روزه میخوام به وبلاگ عزیزانی که از پرشین بلاگ استفاده میکنند سر بزنم اما نمیدونم چرا باز نمیشه و مشکل از چیه  اگه شما تجربه ای دارید ممنون میشم راهنماییم کنید

 

 اینم hello kitty عشق دیرینم





:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 19 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: